شهرک آزادی بلوار امام خمینی

پلاک 79 واحد 7 و 8

شنبه تا چهارشنبه : 9 الی 18

پنجشنبه : 9 الی 13

0 / 5 0

Your page rank:

مزیت کرکره برقی

درب های های کرکره ای به صور گسترده در املاک های تجاری سراسر جهان نصب شده اند. این یک روش ایده آل برای محافظت از دارایی شما می باشد. درب های کرکره ای صنعتی میتواند کاملا متناسب با ابعاد و اندازه گیری خاص شما استفاده گردد. درب های کرکره ای مناسب است برای کاربرد های تجاری از جمله کارخانه ها ، انبار اجناس ، واحد های صنعتی  و درب های فروشگاه مورد استفاده گردد. بیایید با هم بررسی کنیم که مزیت کرکره برقی چیست ؟ و  چگونه  این درب های کرکره ای می تواند برای تجارت شما پرسود باشد.

1-امنیت پیشرفته و بهینه

امنیت همیشه اولویت شماره یک موسسات تجاری می باشد. خواه یک مرکز تجاری کوچک ، متوسط و یا بزرگ باشد. به همین دلیل محبوب بودن درب های کرکره ای به دلیل مقاوم بودن و ایمن بودن آن می باشد. برای بهر مندی از این امنیت ، شرکت هایی با مقیاس کوچک که هزینه تهیه درب های کرکره ای سنگین از جنس فولاد را ندارد از درب های کرکره با جنس آلومینیوم استفاده می کنند که امنیت شان به خطر نیوفتد.

2-بهبود عملکرد و حرفه ای بودن

درب های کرکره ای غلطتکی می تواند کارایی انجام کار یک کسب و کار را بهبود بخشد. درب های کرکره ای به مشاغلی همچون گاراژ ها کمک می کند که وسایل نقیله را راحت تر و سریعتر به داخل و خارج از ملک جا به جا می کنند. درب های کرکره ای غلطکی همچنین می تواند ظاهر حرفه ای را برای محل کار فراهم کند و می توانند اعتماد مشتریان جدید را جلب کند.  درب های کرکره ای همچنین مزایای محیطی دارد . به دلیلی طراحی عایق این درب های کرکره ای به عنوان عایق صوتی نیز استفاده می شود  که این می تواند از مهم ترین مزیت کرکره برقی باشد.

3-محفاظت در برابر شرایط آب و هوایی

درب های کرکره ای  استفاده شده در انبارها عایق کاری موثر و کارامد در برابر شرایط سخت آب و هوایی بیرون را برای کارگران و کالاها فراهم میکند. بری مثال ، درب گاراژ کرکره ای میتواند به صرفه جویی در بسیاری از مشکلات پارکینگ در آنجا کمک می کند. قطعا آن را از گرمای بیش از حد که باعث کوتاه شدن عمر باتری  می شود نجات می دهد.  در هنگام آتش سوزی ،  درب های کرکره غلتکی به مهار آتش در یک فضای خاص کمک می کند .  شما میتوانید برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان شیشه  کالا تماس بگیرید.

مقالات دیگر :

4-براقیت و جذابیت مطلوب

درب های ساخته شده از آلومینیوم دارای مقادیر زیبا شناختی بالایی هستند که از ویژیگی های بزرگ مورد نیاز مشاغل کوچک به دلیل فعالیت های خرده فروشی روزمره هستند. ظاهر درب کرکره غلتکی همچنین میتواند باعث افزایش قیمت املاک و ارزش تجاری شود.

 

5-کنترل و عملکرد آسان

دستور العمل و کارکرد آن را برا همه ی افراد راحت و قابل درک می باشد. شما می توانید تنظیمات دلخواه خود را برای درب کرکره خود به راحتی فرا بگیرید و اجرا کنید.

 

6-محافظت از پنجره

وقتی از درب های کرکره ای جلوی پنجره استفاده شود می توانند از نفوذ افراد به داخل پنجره جلوگیری نمایید و امنیت را بالا ببرند این نوع کاربرد کرکره می تواند برای پنجره که فاصله ی کمی از سطح زمین را دارد محافظت کنند.

شرکت شیشه کالا در زمینه ی تولید شیشه سکوریت و شیشه لمینیت ، دارای متخصصان ، مشاوران و تکنسین های حرفه ای برای اجرای پروژه های شما هستند.

 

 

به اشتراک بگذارید
shishekala 2021/04/29 2021/04/29 3196

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد. فیلدهای ستاره دار الزامی است.*