شهرک آزادی بلوار امام خمینی

پلاک 79 واحد 7 و 8

شنبه تا چهارشنبه : 9 الی 18

پنجشنبه : 9 الی 13

0 / 5 5

Your page rank:

جان پناه شیشه ای |شیشه جان پناه | اجرای شیشه جان پناه

جان پناه شیشه ای یا نرده استیل شیشه ای چیست؟

امروزه با توجه به کوچک شدن فضاهای سکونتی و اداری و حتی تجاری برای ارتباط بصری با خارج از محیط داخلی نیازمند مکان هایی هستیم که آن ها را با نام نظرگاه ، تراس ، شیشه بالکن و… می شناسیم، این مکان ها با توجه به نوع ساخت و  کاربری دیواره هایی در ارتفاع استاندارد 80 تا 110 سانتیمتر به بالا با توجه به فضا توسط متریال هایی مانند فلز ، چوب ، شیشه ، آجر و یا بتن ساخته می شوند. جان پناه شیشه ای یکی از نمونه های زیبا و پرکاربرد می باشد که علاوه بر اینکه نمای فضای داخلی و بیرونی را زیبا نشان میدهد میتواند در حفظ جان افراد موثر واقع شود.

نرده شیشه ای جان پناه

چرا جان پناه شیشه ای

بدان جهت که کاربری این عناصر فراهم آوردن ارتباط بصری داخل با خارج میباشد.
جان پناه یا نرده شیشه ای به عنصری از ساختمان گفته میشود که وظیفه حفظ جان افراد از پرتگاه را دارد می باشد . این چان پناه را میتوان بر اساس ترکیب با فضای داخلی ساختمان به گونه های متفاوتی اجرا کرد جان پناه میتواند با استفاده نرده استیل و یا آجر ساخته شود. اما با توجه پیشرفت در تکنولوژی تولید شیشه و همچنین افزایش مقاومت آن در کنار زیبایی بسیار مورد توجه می باشد. پیشنهاد ما به شما استفاده از متریال شیشه به صورت سکوریت یا لمینت است.

 

 

نرده استیل شیشه ای

مزایای جان پناه شیشه ای

این دیواره های شیشه ای دارای مزایایی می باشند که در ذیل بدان اشاره می شود:

  • تامین امنیت جهت سهولت تردد
  • سادگی و زیبایی در عین کارایی
  • استفاده از مناظر طبیعی بدون ایجاد مزاحمت بصری
  • هزینه مقرون به صرفه نسبت به انواع موجود در بازار
  • قابلیت تلفیق با سایر متریال ها اعم از ترموود ، بتن ، آجر و …
  • مقاومت بالا در برابر ضربات احتمالی و وزش باد
  • قابل اجرا به صورت لمینت و نشکن برای حفظ امنیت

 

نرده شیشه ای

استاندارد های جان پناه شیشه ای

نرده های شیشه ای نیز همانند سایر عناصر ساختمانی دارای ضوابط و استاندارد هایی هستند که در مبحث چهارم مقررات ملی ساختمان ایران بدان اشاره شده است.
استاندارد نصب نرده یا جان پناه طبق آنچه در بند های این مبحث قرار دارد باید در ارتفاع 110 سانتی متری برای سطوح شیب دار و حداقل 90 سانتیمتری برای سطوح صاف اجرا شود همچنین جهت استفاده از شیشه کارفرمایان با دقت داشته باشند که از نوع سکوریت و یا لیمنت استفاده نمایند.

 

تفاوت شیشه سکوریت و لمینت در جان پناه چیست؟

شیشه سکوریت با توجه به روند تولیدی که در مقالات قبلی بدان اشاره نمودیم طی فرایندی در داهل کوره ای با دمای حدودی 700 درجه سانتیگراد تبدیل به نوعی شیشه مقاوم در برابر شکست احتمالی می شود و در صورت شکست به قطعات صیقلی مبدل خواهد شد، این فرایند در شیشه های لیمنیت بین دو شیشه با دو ضخامت (با توجه به مکان نصب و فریم مصرفی توسط کارشناس شیشه کالا مشخص می شود) و یک لایه پی وی بی داخل کوره قرار گرفته و لمینیت می شود در این نوع شیشه خطرات شکست احتمالی به حد قابل توجهی کاهش می باشد و در زمان شکست شیشه بدون آنکه خرد شود و یا فروریزد در محل نصب باقی می ماند تا کارشناسان با تجهیزات خاصی آن را از داخل فریم جدا نمایند.

جان پناه شیشه ای

مقاومت و ایستایی جان پناه شیشه ای

متریال اساسی این سبک از جان پناه ها شیشه می باشد که به دو صورت سکوریت و یا لمینیت طراحی و تولید می شود این عناصر باید به نحوه ای طراحی،تولید و اجرا شوند که هیچگونه نقص و یا عیبی در آن ها وجود نداشته باشد و در برابر نیروهای مختلف باد های شدید و زلزله مقاومت لازم را داشته باشد در صورت عدم اجرای دقیق و یا تولید ناقص این شیشه ها قطعا معایبی پیش خواهد آمد که خسارات زیادی را به بار خواهد آورد.

 

نرده استیل شیشه ای

مقالات دیگر

انواع جان پناه شیشه ای

جان پناه ها با توجه به محل قرارگیری و سلیقه کارفرمایان میتواند به دو صورت فریم لس(بدون فریم) و یا فریم دار طراحی و تولید شود که در نوع فریم لس به علت عدم استفاده از الحاقات و تجهیزات شاهد زیبایی بصری بیشتری می باشم و در نوع فریم دار از بست و یراق آلات خاصی استفاده می شود علاوه بر زیبایی ظاهری بنا می تواند به عنوان المان اصلی و شاخصه ای آن بنا نیز محسوب شود.

جان پناه شیشه ای با پایه

قیمت جان پناه شیشه ای

قیمت جان پناه های شیشه ای به صورت فریم دار و فریم لس با توجه به نوع شیشه مصرفی و رنگ انتخابی از طیف گسترده شفاف ، مات ، ساتینا ، راه مات ، برنز ، دودی ، رفلکس دودی ، سبز و آبی توسط کارشناسان با تجربه شیشه کالا محاسبه می گردد و طی پیش فاکتور خدمت کارفرمایان گرامی ارسال می شود.
از دیگر موارد تاثیر گذار بر قیمت شیشه جان پناه به کرایه حمل شیشه در شهرستان و همچنین جابه جایی آن بین طبقات میتوان اشاره نمود.

بالکن شیشه ای

نحوه ی اجرای جان پناه شیشه ای شرکت شیشه کالا

  • تماس با شرکت درسان جام و دریافت مشاوره رایگان
  • فرستادن عکس از فضای کار و ابعاد و اندازه حدودی برای کارشناسان درسان جام
  • دریافت قیمت و فرستادن نمونه کار ها و یراق آلات اجرا شده توسط کارشناسان درسان جام
  • ارسال کارشناس فنی برای بازدید از محل و اندازه گیری ابعاد و اندازه پروژه در صورت تایید کارفرما از نمونه کار ها و قیمت
  • بعد از اندازه گیری فضای کار، نقشه نهایی اتوکد برای شما ارسال می شود  و در صورت تایید به بخش تولید فرستاده میشود.

 

ارتباط واتساب شیشه کالا

 

نمونه نصب و اجرای شیشه جان پناه و نرده شیشه ای پله

شرکت درسان جام بیش از 30 سال در زمینه ی اجرای پروژه های شیشه ای فعالیت داشته است که به علت دسته اول بودن در زمینه تولید شیشه سکوریت و لمینیت  و همچنین وارد کننده یراق آلات همواره بهترین قیمت و کیفیت را به مشتریان عزیز خود ارائه داده است.

 

اجرای جان پناه شیشه ای در شهرستان

نصب جان پناه شیشه ای توسط درسان جام

اجرای جان پناه شیشه ای در تهران

جهت محاسبه قیمت جان پناه  پروژه موردتان نظر کافیست
با کارشناسان ما تماس بگیرید

44557500 – 44557400

به اشتراک بگذارید
shishekala 2019/03/17 2021/09/20 6521

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد. فیلدهای ستاره دار الزامی است.*