شهرک آزادی بلوار امام خمینی

پلاک 79 واحد 7 و 8

شنبه تا چهارشنبه : 9 الی 18

پنجشنبه : 9 الی 13

0 / 5 3

Your page rank:

شیشه مشجر و قیمت آن

شیشه از دیرباز جایگاه بسیاری در ساختمان ها پیدا کرده است .
اولین شیشه ها در زمان ده هزار قبل از میلاد مسیح توسط انسان ها ساخته شد.
شیشه به خاطر اینکه هم میتواند نور خورشید و روشنایی درون منزل فراهم کند و هم درعین حال بتواند حریم خصوصی را رعایت کنند بهترین نوع متریال ساختمانی میباشد. شیشه در طرح ها و رنگ های متفاوت استفاده می شود. شیشه مشجر از انواع شیشه مات می باشد. شیشه های طرح دار به طور گسترده ای در میان صاحبان خانه محبوب شده و یکی از عناصر مورد علاقه طراحان داخلی است. و با انواع  تنوع طرح و رنگ موجود می تواند به دلخواه شما تنظیم شود ، نه تنها در خانه ها ، بلکه در هتل ها ، رستوران ها و دفاتر نیز یافت می شود.

شیشه مشجر چیست ؟

شیشه طرح دار با عبور از غلطک هایی که نقش و نگارهای زیبایی دارند ، ساخته می شود. میتوان یک یا دو طرف آن را طرحدار کرد. هر تولید کننده شیشه طرح دار الگوهای منحصر به فردی دارد. از شیشه های طرح دار می توان برای دکوراسیون و حفظ حریم خصوصی استفاده کرد. رنگ شیشه به طور معمول سفیدتر از شیشه شفاف است. بسته به استفاده از آن ، می توان آن را لمینت کرد تا برای شیشه ایمنی نیز استفاده شود.

تولید شیشه مشجر

این شیشه ها از مواد سلیس ، کربنات سدیم ، سودا و آهک که با هم ترکیب می شوند و دریک مخزن ذوب میشود بدست می آید. این ماده مذاب برای طرح دار شدن به دستگاه داده می شود.  در آنجا غلطک هایی با فاصله های متفاوت وجود دارد که ضخامت آن را تعیین می کند . میتوان  دو و یا یک غلطک را طرح دار کرد و یک یا دو طرف آن را طرحدار کرد. به محض خنک شدن آن شیشه برش داده می شود. شیشه مشجر با توجه به اینکه ترد هستند نسبت به شیشه های دیگر دارای مقاومت کمتری هست . این شیشه ها را میتوان سکوریت کرد و به عنوان شیشه مشجر سکوریت از آن نام برد . شیشه مشجر سکوریت دارای مقاومت بالایی می باشد  و در صورت شکستن به خرده های ریز تبدیل میشود و از ایمنی بالا برخوردار است.

تولید-شیشه-مشجر

مزایا شیشه مشجر

مزیت این نوع شیشه می توان به سه بعدی بودن  آن اشاره کرد که  میتواند زیبایی محیط را دو چندان کند از این شیشه ها میتوان در بخشی از پنجره ها استفاده نمود که  نیاز است داخل فضا دیده نشود و بخشی از آن را نیز شیشه شفاف به کار برد که بتوان در عین حفظ حریم خصوصی بتواند روشنایی محیط را فراهم کند.

شیشه های طرح دار به طور فزاینده ای در میان صاحبان خانه محبوب شده و یکی از عناصر مورد علاقه طراحان داخلی است. با تنوع طرح و رنگ موجود که می تواند به دلخواه شما تنظیم شود ، نه تنها در خانه ها ، بلکه در هتل ها ، رستوران ها و دفاتر نیز یافت می شود.

قابل تعویض بودن آسان

این شیشه برعکس متریال و عناصر چوبی که به راحتی قابل تعویض نمیباشد می توان شیشه را در صورت شکستن یا تغییر دادن دکوراسیون تعویض کرد.

مقاومت بالا در صورت سکوریت شدن

این شیشه ها مقاومت کمی دارند  اما میتوان این شیشه ها را سکوریت کردن که باعث بالابردن مقاومت آن می شود.

عایق صوت و حرارت

در صورت استفاده از این شیشه ها به صورت دو جداره  میتوان آن ها را عایق صوت و حرارت نمود که در این صورت لایه خارجی شیشه دوجداره به صورت مشجر و  لایه داخلی آن را به میتوان شیشه ساده و یا دلخواه استفاده نمود.

تمیز کردن آسان

این شیشه ها به راحتی و مانند دیگر شیشه قابل تمیز کردن می باشد.

معایب شیشه مشجر

این شیشه امکان برش بعد از ساخت را ندارند و حتما باید در کارخانه در اندازه های موردنیاز برش داده شود. در صورتی که درخواست این نوع شیشه را دارید ابعاد و اندازه را باید برای کارشناسان شیشه کالا ارسال کنید. تا در هنگام تولید ابعاد موردنیاز برش داده شود.

مقالات دیگر:

کاربرد شیشه مشجر

این شیشه ها را می توان به گونه ای ساخت که میزان درجه مات بودن آن را فراهم نمود این شیشه ها میتوانند  به طور گسترده ای برای دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده نمود و میتوان  در انواع طرح های مات برجسته و رنگی را اجرا کرد. از پرکاربرد ترین شیشه های مشجر در نمای ساختمان میتوان شیشه برفی را نام برد.

از این شیشه ها در اجرای انواع سازه های شیشه اعم از :

  • پارتیشن های شیشه ای
  • انواع درب ها و پنجره ها
  • دور دوشی حمام
  • بالکن شیشه ای
  • سقف شیشه
  • ظروف شیشه ای

و غیره به کار برد.

انواع شیشه مشجر

شیشه های مشجر را می توان به طرح و رنگ های متفاوت که میشود یک طرف آن طرحدار و طرف دیگر آنرا سندبلاست تولید کرد. اینجوری میتوانید دکوراسیون مدرنی برای منزل و اداره ها استفاده نمود.

  • شیشه مشجر رنگی
  • شیشه مشجر رفلکس
  • شیشه مشجر دودی
  • شیشه مشجر دوجداره
  • شیشه مشجر برفی
  • شیشه مشجرسیمی
  • شیشه مشجر کریزیت

انواع شیشه مشجر 1

انواع شیشه مشجر2

خرید شیشه مشجر سکوریت

شرکت شیشه کالا به عنوان تولید کننده انواع شیشه سکوریت و شیشه لمینیت و اجرا انواع سازه های شیشه ای،  دارای مشاوران  و تکنسین های حرفه ای و در زمینه اجرای پارتیشن شیشه ای ، درب اتوماتیک شیشه ای ، نرده جان پناه شیشه ای ، درب شیشه ای لولایی ، درب کشویی شیشه ای ، کرکره برقی، بالکن شیشه ای ، دور دوشی حمام و درب و پنجره یو پی وی سی و ترمال بریک با شیشه مشجره تولید و در خدمت مشتریان عزیز خود می باشد. شیشه کالا به عنوان مشاوری توانمند شما در به صرفه ترین و مناسب ترین پروژه همراهی میکند.

قیمت شیشه مشجر

شیشه مانند هر متریال ساختمانی نیز قیمت آن با توجه به ابعاد و اندازه حدودی و متراژ کار تعیین می گردد. باتوجه به شرایط امروزه ایران و نوسانات بازار برای دریافت قیمت روز این شیشه، نقشه و ابعاد مورد نظر را برای نوع کاربردی که استفاده میشود را برای کارشناسان درسان جام ارسال فرمایید تا قیمت آن اعلام گردد.

  • نوع رنگ و میزان پیچیدگی طرح اجرائی روی شیشه بر قیمت آن تاثیر گذار است.
  • نوع برش شیشه : در برخی موارد مکان هایی که طرح و سبک خاصی  برای سازه های شیشه خود و پارتیشن و درب شیشه ای خود در نظر گرفته اند و دارای الگوی خاصی هستند شیشه باید در چهارچوب مخصوص تولید و به کارفرمایان پیشنهاد گردد.
  • ضخامت و ابعاد مصرفی شیشه با توجه به محل قرار گیری آن اعم از پنجره ، پارتیشن شیشه ، بالکن شیشه و درب های شیشه ای

به اشتراک بگذارید
shishekala 2021/04/06 2021/04/06 6601

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد. فیلدهای ستاره دار الزامی است.*