شهرک آزادی بلوار امام خمینی

پلاک 79 واحد 7 و 8

شنبه تا چهارشنبه : 9 الی 18

پنجشنبه : 9 الی 13

0 / 5 0

Your page rank:

میز شیشه ای | انواع میز شیشه ای

همه ما به میزهای چوبی عادت کرده ایم. میز چوبی اغلب با جنس راش و بلوط هستند. اما به میزهای شیشه ای چطور؟ اگر شما عاشق یک  سبک شیک و مدرن هستید ، این سبک دقیقاً همان چیزی است که شما میخواهید.
این جنس میزهای شیشه ای را میتوان در هر نوع طرح و فضا و دکوراسیون استفاده نمود ، اما چه نوع میز شیشه ای و با چه طرحی مناسب فضای کار شما میباشد میتواند سوال شما باشد؟ ایا شما به یک میز شیشه ای یا تمام شیشه ای نیاز دارید شیشه کالا با بیش از 20 سال سابقه تولید و فروش شیشه، اجرای انواع پروژه شیشه ای و میز های تمام شیشه ای  را در کارنامه خود دارد.

 

انواع میز شیشه ای

میز های شیشه را باید مناسب با مکان مورد استفاده طراحی کرد که بتواند زیبایی و سبک مدرن محیط آن را چند برابر کند. شیشه کالا میز های تمام شیشه ای، میز با انواع پایه فلزی و چوبی و استیل با کیفیت را تولید می کند. در ادامه ، انواع این نوع میز ها را معرفی میکنیم.

 

  • میز شیشه ای اداری

میز جزو لوازم ضرروری ادارات میباشد  که مدیر شرکت ها و سازمان های بزرگ  برای  شیک نمودن محیط کاری و اداری خود به دنبال مبلمان و میز های مدرن میباشد  . از جدید ترین مدل های میز  ، میز های شیشه ای هستند که هم میتوانند متنوع باشد و هم جای خود را به میز های چوبی بدهد ،این نوع میز ها میتواند درطرح و رنگ ها متفاوت تولید می شود .

 

میز اداری

 

  • میز شیشه ای مغازه

برای این مدل کاربرد میز پیشخوان باید این  را در نظر داشته باشید که حتما شیشه ی آن باید شفاف و بدون موج باشد تا بتواند جلوه ی زیبایی داشته باشد و به راحتی اجناس شما از پشت میز قابل دیدن هست.  توجه داشته باشید که حتما از نوع شیشه لمینت برای  میز طلا فروشی ها استفاده شود . برای  اجناسی که  قیمت  آنچنانی ندارد استفاده از شیشه سکوریت  کفایت میکند.

 

  • میز شیشه ای جلو مبلی

برای ایجاد فضای بهاری در دکوراسیون منزل خود میتوانید از شیشه  با پایه های چوبی استفاده کنید.
با مدل های مختلف پایه هم میتوانید سبک مدرن و کلاسیک ایجاد کنید.
میز شیشه جلو مبلی میتواند جلوه ی زیبای به مبلمان بدهد و شیشه ای این نوع مدل میز میتواند درانواع رنگ های شفاف یا برنز و سند بلاست استفاده شود . پایه های مورد  استفاده در این مدل میز میتوانید از نوع استیل یا فلزی باشد.

 

میز جلو مبلی

 

  • میز ناهارخوری شیشه ای

این میز ها برای افرادی که به دنبال میزهای مدرن متناسب با طرح آشپزخانه خود هستند یک انتخاب محبوب است.
اگر به طور مکرر از میهمانان پذیرایی می کنید ، داشتن این نوع میز های شیک که بتواند نیازهای شما را برآورده کند و جلوه و سبک زیبایی  داشته باشد ، مهم است.
مهم ترین تمایز کننده  در نوع سبک میز  وقتی صحبت از میزهای آشپزخانه شیشه ای می شود ، نوع پایه آن است.

در انتخاب پایه به مستحکم بودن آن اطمینان حاصل شود تا بتواند بار وارد شده از طرف شیشه را تحمل کند.
این نوع میز ها در ارتفاعی حدود 46 تا 76 از سطح زمین ساخته میشوند.
استفاده از شیشه برنزبرای این نوع کاربرد میتواند اننتخاب خوبی باشد.

انواع میز شیشه ای

 

مقالات دیگر:

 

شیشه میز

در انتخاب شیشه همیشه نسبت به نوع نیازی که دارید شیشه و ضخامت انرا را انتخاب کنید .انتخاب شیشه برای منزل با انتخاب شیشه برای ادارات میتواند متفاوت باشد مثلا برای اداراته ها و شرکت ها ، به طور معمول از شیشه های سند بلاست استفاده میشود که میتواند لوگو یا برند آن شرکت را روی شیشه حک کرد یا برای بین کابینت بالایی و پایینی از شیشه های لاکوبل استفاده میشود.

در انتخاب شیشه این را باید در نظر داشته باشیم که هیچ وقت از شیشه های خام برای میز چه در منازل و چه در اداره ها استفاده نکنید زیرا استحکام بالایی ندارد و در صورت شکستن تبدیل به قطعات برنده تبدیل میشود.
حتما باید شیشه میز از نوع شیشه سکوریت باشد که ضخامت ان بین معمولا 8 تا 12 میلیمتر است . شیشه سکوریت هم استحکام بالایی دارد و هم در صورت شکستن هیچ آسیبی به افراد نمیزند.

انواع شیشه موجود در شیشه کالا

  • شیشه دودی
  • شیشه برنز
  • شیشه فلوت
  • شیشه سند بلاست
  • شیشه لاکوبل
  • شیشه کلیر و سوپر کلیر

 

انواع شیشه

 

ساخت میز شیشه ای

امروزه  استفاده از شیشه در دکوراسیون خانه ، ویترین های شیشه ای ،بوفه های شیشه رواج پیدا کرده است . به دلیل تقاضای زیاد ،خیلی از کارخانه جات و کارگاه ها به ساخت این میز ها روی آوردند. شیشه کالا به دلیل استفاده از ماشین ها و فناوری پیشرفته به روز اروپایی با کیفیت ترین شیشه های سکوریت و لمینت را تولید میکند.  شما میتوانید برای ساخت این نوع میز ها با کارشناسان شیشه کالا تماس بگیرید.

سفارش و خرید میز شیشه ای

برای خرید این نوع میز ها باید یک سری نکات باید در نظر داشته باشید تا بتوانید از خرید خود رضایت داشته باشید. شما باید بسته به مکانی که میخواهید از این نوع میز استفاده کنید باید مقاومت شیشه را در نظر داشته باشید. شما میتوانید برای سفارش میز یا به صورت حضوری تشریف بیارید، یا اینکه میتوانید با شیشه کالا تماس بگیرید . شما میتوانید مدل میز خود را همراه با ابعاد و اندازه و همچنین ضخامت آن را برای ما بفرستید. تا در سریع ترین زمان ممکن برای شما آماده شود.

 

قیمت میز شیشه ای

قیمت میز شیشه به مولفه های زیر بستگی دارد :

  • نوع شیشه
  • ضخامت شیشه
  • نوع و جنس پایه
  • ابعاد شیشه که در صورت خارج شدن از حد استاندارد خود ، قیمت ان بالاتر میرود.

به دلیل اینکه شیشه کالا خود تولید کننده شیشه می باشد میتوانید این اطمینان را حاصل کنید که هیچ واسطه وجود ندارد و قیمت های اعلام شده به شما همان قیمت کارخانه می باشد . برای آگهی از قیمت ها ،ضخامت شیشه و نوع شیشه  و مدل انتخابی خود را به کارشناسان ما اعلام کنید تا در اسرع وقت قیمت را به شما اعلام کنند.

 

جهت انجام ساخت میز شیشه ای خود

با کارشناسان ما تماس بگیرید

۴۴۵۵۷۵۰۰ – ۴۴۵۵۷۴۰۰

 

میز شیشه ای پینگ پنگ

میز تمام شیشه ای

میز مستطیلی شیشه ای

 

 

به اشتراک بگذارید
shishekala 2021/03/07 2021/03/07 3988

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد. فیلدهای ستاره دار الزامی است.*