شهرک آزادی بلوار امام خمینی

پلاک 79 واحد 7 و 8

شنبه تا چهارشنبه : 9 الی 18

پنجشنبه : 9 الی 13

0 / 5 5

Your page rank:

آلاچیق شیشه ای

آلاچیق ها نوعی اتاقک هستند که دارای سایبان میباشد و اطراف آن معمولا باز یا توسط شیشه یا چوب پوشانده شده است. این آلاچیق ها در اشکال هندسی ، سنتی و مدرن قابلیت اجرا دارد. آلاچیق ها میتواند به صورت مربع ، شش ضلعی و هشت ضلعی ،مستطیل و گرد اجرا شوند. الاچیق ها در انواع فلزی ، چوبی و ترکیبی با شیشه اجرا می شوند.
از آلاچیق ها در مکان هایی از جمله روف گاردن ها ، باغ ویلا ها و رستوران ها استفاده میشود. نوعی مدرن تر از آلاچیق ها ، آلاچیق شیشه ای میباشد.
شما از آلاچیق شیشه ای خود در تمام فصول لذت میبرید.
آلاچیق های شیشه ای را میتوان به گونه ای ساخت که آب بند و هوابند باشد. شما به راحتی میتوانید در هوای برفی و بارانی و یا هوای خیلی گرم از طبیعت بیرون به راحتی لذت ببرید. در ادامه برای یافتن اطلاعات بیشتر در مورد این سازه زیبا با ما همراه شوید.

 

انواع آلاچیق

آلاچیق با توجه به کاربردی که دارند در انواع طرح و اشکال برای افزایش شوق بازدیدکنندگان در باغ ها یا رستوران ها به وجود آمده اند.

آلاچیق چوبی

این  آلاچیق ها سازه ی همراه با چوب هستند ،چوب به دلیل هماهنگی که با فضای طبیعت دارد برای باغ ویلا مناسب باشند .

آلاچیق فلزی

این نوع از آلاچیق ها دارای سازه های فلزی هستند که برای پارک ها و فضا های عمومی مناسب هستند.

آلاچیق شیشه ای

آلاچیق شیشه ای یکی از انواع آلاچیق های ترکیبی می باشد .دور این آلاچیق ها توسط شیشه پوشانده شده است. سقف و کف آن میتواند از انواع مصالح متفاوتی باشد.

 

شیشه آلاچیق

شیشه یکی از عناصر مهم در صنعت ساختمان است. به دلیل پیشرفت در ساخت و کیفیت شیشه ها ، تحولی عظیم در صنعت دکوراسیون و ساخت و ساز به وجود آورده است.
برای آلاچیق میتوان از انواع شیشه سکوریت تکجداره ، دو جداره سکوریت ، یا سکوریت لمینیت استفاده نمود.
شیشه نشکن یا شیشه میرال همان شیشه خام می باشد که در کوره ها تا دمای 700 درجه سانتی گراد پخته میشود و به صورت ناگهانی خنک میشود. این شیشه ها در اثر این فرایند مقاوم تر میشود. مقاومت شیشه سکوریت چهار برابر از شیشه خام بیشتر است . ضخامت مصرفی برای آلاچیق شیشه ای معمولا 8 الی 10 میل باشد.
شیشه آلاچیق میتواند در رنگ های دودی ، برنز ، شفاف و فوق شفاف و همچنین مات ارائه شود.
شیشه آلاچیق میتواند در انواع Frameless و فریم دار طراحی کرد. شما به راحتی میتوانید در تابستان از استراحت در آلاچیق محصور شده لذت ببرید. پنل های شیشه ای Frameless در اطراف آلاچیق بهترین راه برای تماشای غروب آفتاب باشد.

 

درب آلاچیق شیشه ای

اگر از آلاچیق با شیشه ثابت استفاده نمایید برای عبور و مرور افراد، از درب لولایی استفاده می شود.

در آلاچیق با شیشه متحرک  ، درب آن دیگر لولایی نیست بلکه به صورت ریلی باز و بسته میگردد.

 

سقف آلاچیق

سقف الاچیق به دو قسمت داخلی و خارجی تقسیم بندی میشود و برای هرکدام از قسمت ها از مصالحی متفاوتی استفاده میشود. سقف داخل را میتوان با انواع مصالح کناف ، pvc ، ترماوود اجرا کرد. سقف بیرونی را میتوان شیروانی ، سفال و طرح سفال یا ساندویچ پنل اجرا کرد. اجرای سقف شیشه ای میتواند در اشکال مخروطی و یا صاف اجرا شود.

 

آلاچیق با شیشه تاشو جمع شو

شیشه تاشو جمع شو یکی از انواع شیشه ای هایی می باشد که بیشترین کاربرد را در شیشه بالکن دارد. نحوه عملکرد این شیشه ای با توجه به ابعادی که از پروژه برآورد میشود شیشه را به لت ها و پانل هایی استاندارد و متناسب تقسیم بندی  می کنند و سپس در داخل فریم قرار میدهند طوری که قابلیت جمع شدن در سمت راست یا چپ تراس را داشته باشد و گستره وسعی را برای بازشدن پدید آورند.

 

الاچیق شیشه ای تاشو جمع شو

 

قیمت ساخت آلاچیق شیشه ای

با توجه به اینکه مدل های آلاچیق متفاوت هست و بر اساس سلیقه و نیاز از مصالح گوناگونی استفاده میشود و دارای متراژ های متفاوتی است امکان قیمت دهی آن به صورت متر مربع نیست . باید مشتریان عزیز مشخص کنند که از چه مصالحی و چه مدلی در آلاچیق خود میخواهند استفاده نمایند. از موارد تاثیر گذار به موراد زیر اشاره میکنم:

  • ابعاد اندازه و ضخامت شیشه
  • سازه و آهن کشی
  • نوع سقف (سقف داخلی و سقف خارجی)
  • نوع کف
  • یراق آلات مصرفی
  • هزینه حمل شیشه و اجرای آلاچیق

شما میتوانید برای آگهی یافتن از قیمت این آلاچیق ها با کارشناسان شیشه کالا تماس بگیرید.

 

قیمت آلاچیق شیشه ای

 

مقالات دیگر :

نصب و اجرای آلاچیق های شیشه ای

شرکت شیشه کالا در جهت اجرای انواع پروژه های نصب شیشه سکوریت از قبیل

  • آلاچیق شیشه ای
  • شیشه بالکن
  • جان پناه و نرده شیشه ای
  • درب های شیشه ای لولایی و کشویی
  • پارتیشن شیشه ای
  • شیشه مغازه
  • شیشه دور دوشی

بیش از 3000 پروژه انجام داده است .شیشه کالا با دارا بودن کارخانه ی شیشه سکوریت درجه یک و اجرای پروژه های شیشه سکوریت گامی مهم در جهت صنعت ساختمان و شیشه برداشته است .روند کار سفارش آلاچیق شیشه ای در شرکت شیشه کالا به این صورت می باشد که شما میتوانید پس از مشخص نمودن مشخصات آلاچیق خود و دریافت قیمت حدودی ، برای دریافت قیمتی ، کارشناسان درسان جام برای کارشناسی دقیق از فضای اجرای کار شما دیدن میکنند و قیمت اصلی را به شما اعلام میکنند.

 

اجرای پرگولا شیشه ای

 

شماره تماس

021-44557500

021-44557400

 

 

مدت زمان تحویل آلاچیق شیشه ای چقدر می باشد؟

مدت زمان تحویل آلاچیق شیشه ای با توجه به حجم کاری شما تا یک ماه زمان میبرد.

قیمت شیشه آلاچیق چقدر است؟

باتوجه به طرح های متنوع برای آلاچیق ها دارای قیمت های متفاوتی است، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید

نحوه سفارش آلاچیق شیشه ای چگونه است؟

شما می توانید با شماره های شرکت شیشه کالا (44557500-44557400) تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را تا انتهای اجرای پروژه شما را همراهی کنند.

آلاچیق شیشه ای تاشو جمع شو چیست؟

شیشه تاشو جمع شو به تعداد پانل های شیشه ای تقسیم بندی شده بر اساس فضای اجرای کار گفته میشود.

به اشتراک بگذارید
shishekala 2021/06/23 2021/06/23 8552

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد. فیلدهای ستاره دار الزامی است.*