شهرک آزادی بلوار امام خمینی

پلاک 79 واحد 7 و 8

شنبه تا چهارشنبه : 9 الی 18

پنجشنبه : 9 الی 13

0 / 5 2

Your page rank:

تعمیر رگلاژ شیشه سکوریت

اگر درب و پنجره های شیشه ای شما این علائم دارند بدانید که شما نیازبه تعمیر رگلاژ شیشه سکوریت دارید

  • درب شما به سختی باز و بسته میشود .
  • غلطک ها ترک خورد یا خم شده اند
  • مسیر غلتک ها کثیف است یا انسداد وجود دارد.
  • شیشه شکسته شده است
  • کج شدن و افتادگی درب

و هرنوع مشکلی دیگر  از این قبیل که شما در باز و بستن درب و پنجره خود با آن روبرو شده اید . در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با راه های برطرف کردن این مشکلات آگاه کنیم.

رگلاژ درب شیشه ای

درب های شیشه ای به علت استفاده مداوم وباز و بسته شدن به خصوص در مکان هایی که رفت و امد و عموم مردم در آنجا زیاد است . ممکن است دچار افتادگی لولا و دیگر عوامل شود . اگردرب ها دارای سرو صدا هنگام باز و بسته شدن دارند در اکثر مواقع با روغن کاری و گریس کاری لولا ها میتوان این مشکل را بر طرف نمود اما در صورت برطرف نشدن حتما باید از متخصصان شیشه کالا کمک بگیرید. درب ها به انواع درب های لولایی ، ریلی (کشویی) و یا اتوماتیک تقسیم بندی می شوند.

که هرکدام از این موارد مشکلات خود را دارد برای مثال در درب های لولایی عمده ترین اشکال در لولا ها ایجاد می شود و درب های ریلی برای غلطک ها و ریل ها و در درب ها اتوماتیک جک یا چشمی آن ها دچار مشکل میشود که البته در هنگام بروز مشکل نیازمند بررسی دقیق تری بر روی یراق آلات صورت میگیرد. این را فراموش نکنید که رگلاژ کردن درب کار تخصصی می باشد ونیازمند تکنسین های کارآزموده و باتجربه می باشد. شما میتوانید عکس از محل اجرای و مشکل به وجود امده را برای کارشناسان شرکت شیشه کالا توضیح دهید تا دراسرع وقت تکنسین های خبره درسان جام به  محل شما اعزام شوند و مشکل به وجود آمده برای شما شرح دهد و اقدامات لازم جهت رفع آنرا به تفصیل برای شما توضیح دهد.

 

نعمیر درب شیشه ای

رگلاژ درب فریم دار و فریم لس

با توجه به سلیقه مشتری میتوان درب های لولایی ، کشویی و اتوماتیک را با انواع فریم ها یا بدون فریم ها طراحی کرد. پیشنهاد میشود در مکان ها پر تردد حتما فریم دار طراحی شود تا تا شیشه به طور مستحکم تر در جای خود ثابت گردد اگرچه استفاده از این درب ها میتواند طول عمر درب شما را افزایش دهد اما در صورت خرابی در فریم ها نیازمند هزینه بیشتری به نسبت درب های فریم لس می باشد.

رگلاژ و تعمیر شیشه سکوریت و شیشه میرال

امروزه شیشه ها کاربردهای بسایر گسترده ای دارد که در صنعت ساختمان و معماری  جایگاه قابل توجه ای  را در بین  مصالح ساختمانی باز کرده است . شیشه ها به علت تنوع در رنگ  و طرح های متفاوت طرفدارن بسیارزیادی دارد و این طرفداری تنها به دنیای مدرن امروز برنمیگردد. باستان شناس ها متعقدند که نخستین شیشه ها در ناحیه ساحلی سوریه امروز ، و مصر باستان ساخته شده است . ازشیشه ها میتوان در ساخت  انواع پنجره ها ، بالکن های شیشه ای و درب های و پنجره های شیشه ای ، کف شیشه ای استفاده نمود. همانگونه که دیگر وسایل الکترونیکی بدلیل عدم استفاده صحیح نیاز به تعمیر دارند سازه های شیشه ای هم از این امر مستثنا نیستند.

شیشه سکوریت یا همان شیشه میرال دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد که با ضخامت های 4،6،8،10 تولید می شودو تا 4 برابر شیشه خام مقاومت دارد درصورت شکستگی که خطری برای جان افراد ندارد حتما باید شیشه تصویض گرد و هزینه دوباره ای برا داشتن شیشه نو متقبل شوید اما در صورت سالم بودن شیشه ایراد میتواند از بست های شیشه ،استپ ،آرام بند، لولا ها و دیگر یراق الات باشد . درسان جام بیش از 20 سال است که در زمینه تولید و فروش و اجرای شیشه سکوریت پروژه های متعددی را اجرا کرد است و خدمات پس از فروش و تعمیر شیشه میرال را جز ارکان اصلی خدمات خود می داند.

 

رگلاژ-و-تعمیر-شیشه-سکوریت-و-شیشه-میرال

هزینه رگلاژ و تعمیر شیشه سکوریت

در صورت شکستگی شیشه میرال نیازمند هزینه مجدد هستید در صورتی که آسیب به یراق آلات شیشه نیز وارد شده باشد شما باید آن ها را تعویض کنید.
شما میتوانید با توضیح مشکل پیش آمده و همچنین ارسال عکس را برای کارشناسان درسان جام ،قیمت به روز را از کارشناسان ما دریافت کنید .

  • اگر شیشه شما سند بلاست باشد هزینه بیشتری برای سندبلاست کردن آن نسبت به شیشه با طرح شفاف بایدبپردازید.
  • اگر کانتر شیشه ای شما دچار شکستگی شده باشد باید قبل از عمل سکوریت شدن حتما با استفاده از واتر جت حفره های لازم در سطح شیشه به وجود آید ، و بعد سکوریت شود که هزینه آن نیز بیشتر میشود.

مقالات مرتبط :

 

تعمیر استوپ درب شیشه سکوریت

استوپ ، نوعی از یراق آلات می باشد که وظیفه ی نگه داشتن درب در حالت 90 درجه و جهت باز و بسته شدن نرم ، آسان و ایمن درب رابه عهده دارد.  استوپ ها انواع گوناگونی دارند و برای درب هایی با ابعاد 70 تا 130 سانتی متر کاربرد دارند. استوپ شیشه سکوریت در دو نوع توکار و روکار استفاده میگردد . استوپ توکار برای درب های استفاده میگردد که فضای محدودی دارند. برای نگهداری و جلوگیری از افتادن درب شیشه سکوریت باید هر از گاهی آن را تنظیم و رگلاژ فرمایید .

استوپ شیشه سکوریت شامل روغن مخصوصی در آن می باشد که در صورت آب رفتن در آن حرکت آسان و روان درب را دچار مشکل کند. بسیار مهم می باشد که مانع از ورود آب به استپ شوید . درسان جام همواره اجرای برای محصولات خود از الزامات کاری خود میداند. شما میتوانید بهترین کیفیت و مناسب ترین استوپ شیشه سکوریت از ما خریداری کنید.

تعمیر-استوپ-درب-شیشه-سکوریت

تعمیر رگلاژ شیشه سکوریت و لمینیت در تهران

شرکت شیشه کالا به عنوان تولید کننده معتبر و فعال در حوزه تولید انواع شیشه سکوریت و شیشه لمینیت و اجرای آن ،  دارای مشاوران  و تکنسین های حرفه ای و متخصص در زمینه اجرای انواع سازه های شیشه ای اعم از

  • پارتیشن شیشه ای
  • درب اتوماتیک شیشه ای
  • نرده و جان پناه شیشه ای
  • درب شیشه ای لولایی
  • درب کشویی شیشه ای
  • کرکره برقی
  • بالکن شیشه ای
  • دور دوشی حمام
  • و انواع یراق آلات
  • درب و پنجره upvc

  می باشد.  و البته خدمات پس از فروش را به هیچ عنوان فراموش نکرده  و همواره از یراق آلات با کیفیت در پروژه های خود استفاده میکند. شما میتوانید این اطمینان را داشته باشید که  شیشه کالا خود وارد کننده یراق آلات و تولید کننده شیشه سکوریت  می باشد .  هیچ گونه واسطه وجود دارد و شما میتوانید مطمئنن باشید که با بهترین هزینه رگلاژ کردن شیشه سکوریت شما انجام شده است . شیشه کالا  در انتخاب مناسب ترین  ، به صرفه ترین تعمیرات شیشه سکوریت و لمینت همراه شما میباشد.

 

شما میتوانید جهت تعمیر رگلاژ شیشه سکوریت خود با شماره های زیر تماس بگیرید. 

02144557500

 02144557400

 

به اشتراک بگذارید
shishekala 2021/04/04 2021/04/04 5638

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد. فیلدهای ستاره دار الزامی است.*