شهرک آزادی بلوار امام خمینی

پلاک 79 واحد 7 و 8

شنبه تا چهارشنبه : 9 الی 18

پنجشنبه : 9 الی 13

0 / 5 5

Your page rank:

درب اتوماتیک شیشه ای پروژه 1

درب اتوماتیک شیشه ای پروژه 1

درب اتوماتیک

درب اتوماتیک، دربی است که با حسگرهای حرکتی یا ریموت های کنترل، باز و بسته می شود. این درب ها با متریال های گوناگونی ساخته می شوند.

نصب و راه اندازی این درب ها نیاز به تخصص و مهارت فنی نیاز دارد. درب اتوماتیک بر اساس سه عملکرد فنی مکانیکی، هیدرولیکی و پنوماتیکی کار می کنند.

در عملکرد مکانیکی، درب اتوماتیک توسط چرخ دنده و گیربکس به حرکت در می آید.

درب اتوماتیک هیدرولیکی بر اساس تغییرات فشار سیالات و روغن عمل می کند.

در مورد درب اتوماتیک پنوماتیک، فشار گازی، تعیین کننده حرکت درب می باشد.

با توجه به نوع کاربری که در یک مکان بخصوص وجود دارد، از یکی از انواع درب های اتوماتیک فوق با فناوری نامبرده، استفاده می شود.

 

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی پروژه 1

این نوع از درب های اتوماتیک شیشه ای متداول ترین و پر طرفدارترین بین عموم است. این درب ها بصورت خطی و کشویی حرکت می کنند. درب اتوماتیک کشویی یا اسلایدینگ عموما از طریق حسگری که بالای درب نصب می شود, ورود و خروج افراد را کنترل می کند.

این درب ها میتوانند بصورت یک لت بازشو و یک لت ثابت, و یا دو لت بازشو اجرا شوند.  این نوع از درب را نسبت به ابعاد و فضایی که وجود دارد به صورت مختلف سفارش می دهند. شیشه های این دربها اکثرا به صورت شیشه سکوریت و با ضخامت 10 میلی متر می باشند و در رنگهای گوناگون یافت می شود که نسبت به نمای کارشده محیط متفاوت می باشد.

درب شیشه ای خطی یا کشویی که شامل 4 قسمت می شود می تواند ورودی به عرض 0.6 تا 3.9 متر ایجاد کند. (بستگی به انتخاب اپراتور) استاندارد ارتفاع در این دربها به طور معمول 2.20 متر می باشد و اگر ارتفاع درب بیشتر از استاندارد باشد از شیشه سکوریت به صورت کتیبه در بالای درب و فضای تهی استفاده می شود.

وجود سیستم و سنسورهای ایمن خطی بین این درب ها و حسگرهای هوشمند با قابلیت ضد برخورد، عابرین را در برابر برخورد احتمالی دربها محافظت می کند.

درب اتوماتیک اسلایدینگ یا درب اتوماتیک شیشه ای کشویی نوع کاملا کلاسیک این نوع از درب است که حاصل چندین سال تجربه می باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع درب اتوماتیک شیشه ای مطلب زیر را مطالعه بفرمایید.

درب اتوماتیک شیشه ای

 

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی پروژه 1

 

 

سفارش درب اتوماتیک شیشه ای

شرکت شیشه کالا با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید,نصب و اجرای انواع درب اتوماتیک شیشه ای آماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد. شیشه کالا توانایی اجرای انواع درب اتوماتیک شیشه ای را در مکانهای مختلف را دارد .

برای ارتباط با شیشه کالا و گرفتن لیست قیمت نصب و اجرا پارتیشن تماس بگیرید .

شماره های تماس

02144557400 – 02144557500

 

انواع پارتیشن اجرا شده این شرکت را در کانال تلگرام مشاهده بفرمایید :

عضویت در کانال

 

به اشتراک بگذارید
shishekala 2020/12/17 2020/12/17 4233

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد. فیلدهای ستاره دار الزامی است.*