شهرک آزادی بلوار امام خمینی

پلاک 79 واحد 7 و 8

شنبه تا چهارشنبه : 9 الی 18

پنجشنبه : 9 الی 13

0 / 5 0

Your page rank:

شیشه سکوریت غرب تهران

شرکت شیشه کالا نماینده برتر کارخانه جات آذرجام و همچنین نمایندگی فروش یراق آلات شیشه سکوریت در غرب تهران ، فعالیت خود را در اجرای انواع پروژه های شیشه ای و رگلاژ شیشه سکوریت را آغاز نموده است. گروه صنعتی شیشه کالا با تلاش و  کوشش پیاپی پرسنل همچنان در صنعت شیشه پیشتاز می باشد. شرکت شیشه کالا همواره در پروژه های خود از شیشه سکوریت درجه یک با آرم استاندارد و یراق آلات ترکی درجه یک در پروژه های خود استفاده می کند. خدمات تولید شیشه سکوریت و نصب و اجرای آن توسط شیشه کالا تنها مختص به غرب تهران نمیباشد و برای همه مناطق تهران از جمله در فرمانیه ، پاسداران ، ونک ، ولنجک ،  پاسداران ، زعفرانیه و … انجام می شود.

 شیشه سکوریت

شیشه سکوریت به نام های دیگر شیشه میرال یا شیشه نشکن نیز شناخته می شود. شیشه سکوریت به شیشه ای گفته می شود که در دمای 700 درجه در کوره پخته می شود. و بعد از تولید تا دمای 250 درجه میتواند گرما را تحمل کند. این شیشه در انواع رنگ های برنز ، دودی ، سبز ، شفاف و فوق شفاف تولید می شود. برای سفارش شیشه سکوریت باید براساس ابعاد و اندازه و نوع کاربرد (  جان پناه شیشه ای ، پارتیشن شیشه ای ، درب شیشه ای ، کرتین وال و … )  و جاسازی های مورد نیاز در آورده شود .

شیشه سکوریت مانند شیشه خام امکان برش بعد از تولید را ندارد و به این صورت است که قبل از تولید باید جاسازی ها و برش های کار در آورده شود.
از شیشه سکوریت میتوان در درب های شیشه ای ، شیشه مغازه ، میز شیشه ای ، ویترین ها و پنجره ها و هر سازه شیشه ای استفاده نمود.

شیشه-سکوریت-در-تهران

مزایا و معایب شیشه سکوریت

شیشه سکوریت به دلیل ویژیگی هایی که دارد بسیار مورد استقبال تر از شیشه های معمولی می باشد . از جمله مزیت هایی که میتوان از شیشه سکوریت نام برد می توان به مقاومت پنج برابری آن نسبت به شیشه معمولی نام برد، همچنین ایمن بودن آن که در صورت شکستن  به خرده های ریز صیقلی شده تبدیل می شود و هیچ گونه خطری ندارد.
شیشه سکوریت میتواند حرارت را تا دمای 250 درجه سانتی گراد نیز تحمل میکند.  از معایب آن میتوان به نبودن  امکان برش بعد از تولید نام برد.

سفارش شیشه سکوریت غرب تهران و قیمت آن

برای سفارش شیشه سکوریت در غرب تهران شما می توانید بعد از تماس با کارشناسان شیشه کالا و دریافت مشاوره و راهنمایی از کارشناسان سفارش خود را ثبت نمایید تا در کمترین زمان ممکن پیش فاکتور برای شما مشتریان عزیز ارسال گردد. همچنین برای آگاهی یافتن از قیمت شیشه سکوریت میتوانید قیمت به روز را از کارشناسان ما استعلام نمایید.
در اینجا  عوامل تاثیر گذار بر قیمت شیشه سکوریت را نام می بریم :

ضخامت شیشه و ابعاد و اندازه و نوع شیشه و جاسازی های مورد نیاز که باید قبل از تولید برش داده شود.
حمل نقل شیشه از کارخانه تا محل اجرای پروژه که حمل آن  توسط نیسان های  خرک دار انجام می شود.
یراق آلات شیشه سکوریت مورد نیاز بر حسب نوع پروژه .

سفارش شیشه سکوریت غرب تهران و قیمت آن 

سفارش شیشه سکوریت دو جداره غرب تهران

از مهم ترین کاربرد های شیشه سکوریت دو جداره میتوان به استفاده در پنجره های دو جداره و پارتیشن های شیشه ای دو جداره نام برد . معمولا ضخامت شیشه های دو جداره میتواند از دو لایه 6 میل یا دو لایه 8 میل سکوریت استفاده شود. از مزیت های این نوع شیشه ها می توان به عایق صدا و عایق حرارات بودن نام برد زیرا علاوه بر استفاده از دو لایه شیشه از اسپیسر و گاز آرگون استفاده می شود که محیط را کاملا عایق انرژی می کند.

یراق آلات شیشه سکوریت در غرب تهران

شیشه کالا با سابقه ای چندین ساله در زمینه فروش  و پخش یراق آلات شیشه سکوریت، این اطمینان را  به شما می دهد که  با کیفیت ترین محصولات را در اختیار شما مشتریان عزیز قراردهد.  از جمله یراق آلات شیشه سکوریت می توان به

  • ریل و قرقره شیشه سکوریت
  • قفل درب شیشه ای
  • لولا درب شیشه ای
  • یراق آلات نرده استیل
  • استپ و آرام بند شیشه سکوریت
  • بست مخصوص شیشه سکوریت

شیشه-سکوریت-در-پاسداران

خدمات شرکت شیشه کالا در غرب تهران

شرکت شیشه کالا به عنوان تولید کننده معتبر و فعال در حوزه تولید انواع شیشه سکوریت و شیشه لمینیت دارای مشاوران  و تکنسین های متخصص در زمینه ی اجرای انواع سازه های شیشه ای ذکر شده در پایین  فعال می باشد که در انتخاب بهترین و به صرفه ترین پروژه همراه مطمعنی برای شما می باشد

  • تولید و نصب پنجره های شیشه ای  تکجداره و دوجداره با انواع فریم ترمال بریک ، آلومینیومی و آهنی
  • کارشناسی پارتیشن های شیشه ای ، تولید شیشه و نصب و اجرای صفر تا صد آن
  • کارشناسی بالکن های شیشه ای و تولید و نصب و اجرا آن
  • رگلاژ و تعویض درب های شکسته شیشه ای
  • و دیگر خدمات نام برده شده در سایت شیشه کالا را مشاهده کنید.

مقالات دیگر

به اشتراک بگذارید
shishekala 2021/04/25 2021/04/25 4483
  1. رضایی
    2021/12/25 در 18:57

    سلام کارگر حرفه ای حمل شیشه برای جابه جایی در طبقات از راه پله و یا آسانسور در تهران و حومه خواستید در خدمتیم
    09197433682رضایی

    پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد. فیلدهای ستاره دار الزامی است.*