شهرک آزادی بلوار امام خمینی

پلاک 79 واحد 7 و 8

شنبه تا چهارشنبه : 9 الی 18

پنجشنبه : 9 الی 13

0 / 5 0

Your page rank:

شیشه برنز سکوریت

امروزه در اکثر کشور های مدرن در نمای ساختمان ها و برج های شیک و تجاری ، در پاساژ ها و مال های بزرگ ، استفاده از شیشه بسیار رواج پیدا کرده است . با گذر زمان و به وجود آمدن اولین شیشه ها بشر همواره در تلاش بوده است تا شیشه ها را مقاوم تر و در طرح و رنگ های متفاوت تر تولید کند. شیشه برنز یکی از شیشه های پر کاربرد چه در نمای بیرونی ساختمان و چه در نمای داخلی استفاده میگردد. شیشه های برنز سکوریت را میتوان طرح سندبلاست بر روی شیشه  اجرا کرد.

شیشه برنز سکوریت چیست ؟

شیشه برنز در انواع شیشه های خام و سکوریت موجود میباشد. از شیشه خام برنزی معمولا بر روی میز ها استفاده میگردد. اما با توجه به خطراتی که شیشه خام میتواند ایجاد کند استفاده از آن رو به کاهش است. شیشه سکوریت در واقع همان شیشه خام می باشد که طی فرایندی در کارخانه مخصوص شیشه سکوریت مقاومت آن افزایش پیدا میکند.
شیشه سکوریت نسبت به شیشه ی خام 5 برابر مقاوم تر است که در صورت شکستن به تکه های کوچک ریز تبدیل میشود. فرایند سکوریت شدن شیشه برنز به این گونه میباشد که شیشه خام برنز از کارخانه مادر گرفته میشود و در کارخانه ی دیگری سکوریت میشود.

انواع کاربرد شیشه برنزسکوریت

شیشه برنز با توجه به رنگ مایل به قهوه ای که دارد میتواند آن مکان را زیباتر و لوکس تر نشان دهد. شیشه برنز سکوریت میتواند در ضخامت های 4 ، 6 ،8 ، 10 میل تولید شود.
با توجه به کاربرد های این شیشه در ضخامت های متفاوتی تولید میشود.

درب با شیشه برنز

پارتیشن شیشه ای با شیشه برنز سکوریت

پارتیشن یکی از سازه مدرن می باشد. این سازه به عنوان جدا کننده فضای داخلی در اداره ها و مکان تجاری و منازل مورد استفاده قرار میگیرد. این پارتیشن ها در انواع شیشه ها ساده ، تمام مات ، طرحدار و برنز و دودی قابل استفاده می باشد.  پارتیشن ها به دلیل اینکه به راحتی قابل جمع شدن میباشد که برای مکان استیجاری میتواند مناسب باشد.
این پارتیشن ها میتواند به صورت تمام قد یا نیم قد اجرا شوند. با توجه به زیبایی که این پارتیشن ها ایجاد میکنند قیمت آن برای مصرف کننده مهم میباشد به همین دلیل طراحان ، این نوع پارتیشن ها را در انواع سبک ها با قیمت های متفاوت طراحی کردند.

شیشه حمام برنزی

شیشه حمام یا دور دوشی یکی از ایده های عالی برای جلوگیری از ورود آب به دیگر مناطق حمام میباشد. این نوع پارتیشن های حمام را میتوان به گونه ای طراحی کرد که تنها یک شیشه ثابت به عنوان جدا کننده اجرا کرد. یا به صورت پارتیشن حمام  همراه با درب لولایی یا کشویی استفاده نمود. شیشه مورد استفاده در این دور دوشی ها شیشه ثابت 10 میل سکوریت درجه یک کارخانه درسان جام می باشد.  این شیشه ها را میتوان در انواع ساده ، برنز ، دودی ، مات طراحی میگرد. دور دوشی از نوع شیشه برنز علاوه بر اینکه میتواند دید بیرون تا حدودی محدود کند ، میتواند لوکس بودن را برای حمام شما به ارمغان بیاورد.

دودبند شیشه ای برنز

در سال های اخیر استفاده از دودبند های شیشه ای برای ورودی راه پله ها بسیار پر اهمیت شده است . که در صورت اجرا نکردن آن توسط مهندسان ساختمان ، جریمه در پی دارد.
دودبند های شیشه ای همان درب های لولایی شیشه هستند که وظیفه جداسازی طبقات و پارکینگ ها را دارد. این دودبند ها در واقع همان درب های لولایی میباشد که میتوان در رنگ های شفاف ، مات ، برنز استفاده گردد.

نرده شیشه ای پله با شیشه برنز سکوریت

حفظ جان افراد هنگام رفت آمد افراد از روی آن امری حیاتی میباشد. از این رو در هنگام ساخت این پله باید اقدامات لازم و استاندارد های مهم آن را باید رعایت نمود. برای ساخت حفاظ نرده ها میتوان در انواع استیل و شیشه اجرا نمود. نرده راه پله

 

 

شیشه-برنز-سکوریت-نرده-پله

 

قیمت شیشه برنز سکوریت

با توجه به اینکه هرچه ابعاد بزرگتر باشد ماده ی مصرفی آن نیز بیشتر میشود. پس هرچه ابعاد و اندازه آن بیشتر باشد قیمت آن بالاتر میرود. زیرا نیازمند استفاده از تجهیزات قویتری میباشد. برای دریافت قیمت شیشه سکوریت باتوجه به نوع کار باید ابعاد و اندازه تقریبی فرستاده شود. این را باید در درنظر داشته باشید که شیشه برنز سکوریت نسبت به شیشه های ساده سکوریت شفاف قیمت بالاتری دارند.

 

مقالات دیگر :

 

سفارش شیشه برنز سکوریت

اگر تنها نیازمند شیشه برنز سکوریت هستید باید ابعاد و اندازه به همراه جاسازی های مورد نیاز را برای ما بفرستید . اما در صورتی که نیازمند نصب  و اجرای شیشه برنز برای پروژه خود هستید میتوانید عکس و ابعاد واندازه تقریبی را برای کارشناسان ما بفرستید تا قیمت حدودی و پیش فاکتور برای شما ارسال گردد. در نظر داشته باشید برای تولید این نوع شیشه هفت روز کاری را باید در نظر داشته باشید.

درب-لابی-با-شیشه-برنز-سکوریت

به اشتراک بگذارید
shishekala 2021/08/01 2021/08/01 4070

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد. فیلدهای ستاره دار الزامی است.*