شهرک آزادی بلوار امام خمینی

پلاک 79 واحد 7 و 8

شنبه تا چهارشنبه : 9 الی 18

پنجشنبه : 9 الی 13

0 / 5 5

Your page rank:

درب شیشه ای لولایی مات

اولین مصالح ساختمانی که در بدو ورود به هر مکانی توجه را جلب میکند ، درب ها هستند.   درب ها بر اساس کاربرد هایی که دارند ، می تواند چوبی ، آهنی ، استیل ، یا شیشه ای باشند. درب های شیشه ای عمدتا  به عنوان درب ورودی اصلی ، درب ورودی اتاق ها  برای اداره ها ، بیمارستان ، مغازه ها ، لابی ها و غیره استفاده نمود .  امروزه برای تقسیم بندی فضای باز به جای دیوار از پارتیشن های شیشه ای استفاده می شود، که بدیهی است برای درب ورودی این پارتیشن ها از درب های لولایی شیشه ای استفاده میشود.  رایج ترین نوع بازشو درب های شیشه ای به صورت لولایی و کشویی ( یا همان ریلی ) و تاشو جمع شو و گردون ساخته میشد.
انواع نمونه کار زیبا، درب شیشه ای لولایی مات انجام شده است.

 

انواع درب های شیشه لولایی چگونه است ؟

درب های لولایی به صورت تک لنگه یا دو لنگه ساخته میشود. ممکن است بر اساس ابعاد چهارچوب درب ها به دو نوع تک لنگه و دو لنگه استفادهمیشود.
محور لولایی این درب ها میتواند در سمت چپ یا راست قرار بگیرد . از دیگر انواع  درب ها میتوان به

  • درب لولایی میتواند با فریم یا بدون فریم باشد
  • درب لولایی شیشه به دیوار بدون فریم همراه با کتیبه
  • درب لولایی شیشه به دیوار بدون کتیبه
  • درب لولایی شیشه به شیشه

 

درب شیشه ای لولایی مات در چه مکان هایی نصب میشود؟

اگر میخواهید از این درب های لولایی برای بزرگتر نشاندن محیط استفاده کنید درب های لولایی شیشه ای شفاف از نوع کلیر و سوپر کلیر ، مناسب است .
اما اگر استفاده شما از این درها برای حفظ حریم خصوصی  یا پوشاندن محیط داخل و خارج میباشد باید از شیشه های مات استفاده نمود.
درب های مات را برای درب دور دوشی حمام ، پارتیشن شیشه ای درب توالت و درب اتاق های منزل ، یا برای دودبند ساختمانی استفاده نمود.
درب های چوبی به خاطر قرار گیری در معرض آب خیس میشود و باعث تورم شدن  درب میشود همچنین میتواند توسط موریانه ها خورده شود اما  درب های شیشه ای هیچ گونه از این معایب را ندارد.

 

شیشه مات  درب لولایی

امروزه استفاده از شیشه های مات به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است . شیشه های مات بیشترین موارد استفاده آن برای مسدود کردن دید طرف دیگر است و هم میتواند زیبایی محیط را چند برابر کند.

شیشه مات

 

 

شیشه ساتینا

شیشه ساتینا یکی از انواع شیشه مات است . که میتوان میزان درجه مات بودن آن را بسته به کاربردش تغییر داد.
شیشه ساتینا به فرایندی  تبدیل کردن  شیشه خام و مات  به سکوریت که  وارد کوره میشود و با اسیدفلوئوریک  واکنش میدهد ، گفته میشود. شیشه ساتینا یک طرف آن شفاف است و طرف دیگر آن مات هست. شیشه ساتینا برخلاف شیشه سندبلاست طرف دیگر آن  یکنواخت و یکدست مات است .

 

درب لولایی شیشه ای با شیشه ساتینا

 

یک راه تشخیص ساتینا از شیشه سندبلاست این است که شیشه ساتینا نسبت به شیشه سندبلاست دارای لبه های نرم تری است اما شیشه سند بلاست دارای لبه های سخت تری هست . ساتینا برای تولید از تکنولوژی های بالاتری نسبت به سند بلاست استفاده میشود.
شیشه ساتینا در ضخامت های 4 تا 12 میلی متر تولید میشود.
این نوع شیشه قیمت بالاتری نسبت به شیشه سندبلاست دارد.

انواع شیشه ساتینا میتواند تولید شود :

  • شیشه سکوریت ساتینا
  • شیشه لمینت ساتینا
  • شیشه دوجدار ساتینا

 

 

شیشه سند بلاست

شیشه سندبلاست به شیشه خاصی گفته نمیشود، بلکه به فرایند طرح دار کردن یا مات کردن  هر نوع شیشه ای گفته میشود. شیشه سند بلاست با پاشیدن شن با فشار زیاد بر روی شیشه ایجاد می شود. برخورد شن روی شیشه سکوریت باعث به وجود امدن حفره هایی بر روی شیشه میشود. هرچه فشار این شن ها بیشتر باشد میزان و درجه ی ماتی نیز بیشتر میشود.  شیشه را میتوان  در طرح های مات ، راه مات ، مات همراه با لوگو یا هر طرح دلخواهی سند بلاست کرد.

شیشه سند بلاست کاملا دید را محدود نمیکند و بخشی از نور را از خود عبور میدهد. فرایند سند بلاست کردن بهتر است روی شیشه سکوریت انجام میشود . شما  میتواند طرح سند بلاستی که میخواهید روی درب خود اجرا کنید را از کانال نمونه کار درسان جام یا طرح دلخواه خود را برای کارشناسان ما ارسال فرمایید . تا کمتر از 48 ساعت درب شیشه ای رویایی خود را دریافت کنید.

درب لولایی شیشه ای با شیشه سندبلاست

مقالات دیگر :

قیمت درب شیشه ای لولایی مات

درب ها را میتوان با طرح ها و رنگ های متفاوت ساخت که علاوه بر اینکه بتواند امنیت ان مکان را فراهم کند بتواند زیبایی محیط را چند برابر کند. برای استفاده از درب شیشه ای برای ورودی اتاق ها و سالن های کنفرانس ، این را باید در نظر دشت که بتواند عایق مناسبی برای حفظ انرژی درون ساختمان باشد. چون استحکام و عایق صدا و انرژی بودن از فاکتور های مهم برای ساخت این درب ها میباشد . متریال  مورد استفاده دراین درب ها شیشه لمینت و شیشه سکوریت و شیشه های دوجدار میباشد. درب های شیشه ای لولایی  مات نسبت به درب شیشه ای کشویی از قیمت بالاتری برخوردار است.

 

هزینه نصب و اجرا درب لولایی شیشه ای مات

شرکت  شیشه کالا در تولید و فروش و نصب درب های  لولایی بیش از 3 هزار پروژه را انجام داده است . قیمت تمام شده برای درب و یراق الات مصرفی به موارد زیر بستگی دارد:

  • فریم دار یا فریم لس باشد (انواع فریم با کیفت در رنگ های استیل و نقره ای و آنادایز در شیشه کالا موجود است )
  • یراق آلات مصرفی (بست شیشه به دیوار ، بست شیشه به شیشه ، استپ یا آرام بند ، دستگیره و غیره)
  • کتیبه داشته باشد یا نداشته باشد.
  • نوع شیشه (سند بلاست یا ساتینا)
  • دستمزد نصب شیشه

شرکت شیشه کالا همواره از یراق آلات درجه یک همراه با ضمانت برای پروژه های خود استفاده میکند . درب های شیشه ای لولایی به دلیل طرح و نصب های با کیفیت توسط شیشه کالا  همواره جزو پر تقاضا ترین سفارش ها می باشد .
برای محاسبه قیمت درب لولایی  مات باید ابعاد شیشه مورد نیاز را به کارشناسان ما اعلام فرمایید تا هزینه را به شما اعلام فرماییم.

از اینکه تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگذاریم.

 

درب شیشه ای سندبلاست دسته دار

به اشتراک بگذارید
shishekala 2021/03/14 2021/03/14 6035

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد. فیلدهای ستاره دار الزامی است.*