شهرک آزادی بلوار امام خمینی

پلاک 79 واحد 7 و 8

شنبه تا چهارشنبه : 9 الی 18

پنجشنبه : 9 الی 13

0 / 5 0

Your page rank:

اجرای کابین دوش شیشه ای چیتگر

امروزه استفاده از شیشه ها به عنوان متریال اصلی هر ساختمانی استفاده می شود .  کابین دوش شیشه ای در خانه ها بسیار رواج پیدا کرده است .
این کابین دوش ها علاوه بر مزیت های بسیاری دارند ، می توانند بسیار لوکس طراحی شوند. کابین دوش به اتاقک شیشه ای اطراف دوش گفته می شود.
اگر شما بعد از حمام کردن ، از وجود لکه های آب بر روی درب و دیوار های حمام بسیار شاکی هستید و به دنبال اجرای کابین دوش شیشه ای برای منزل خود می باشید.  شرکت شیشه کالا برای اجرای کابین دوش شیشه ای چیتگر در خدمت مشتریان عزیز خود می باشد.

به دلیل حجم بالای تقاضای نصب و اجرا کابین دوش  ، یافتن بهترین مجری در زمینه اجرای کابین دوش شیشه ای   از مهم ترین اهداف مشتریان می باشد. به همین دلیل شرکت شیشه کالا با صرف فعل خواستن با گرد آوری  مجموعه ای از متخصصان حرفه ای و مشاوران توانمند توانسته است جایگاه ویژه ای در میان صنعت تولید شیشه و همچنین  اجرای انواع سازه های شیشه ای پیدا کند.

 

انواع کابین دوش شیشه ای

کابین دوش شیشه ای را می توان با درب های لولایی و کشویی به کار برد .  درب کشویی بیشتر در فضا هایی به کار می رود که فضای کمی در حمام وجود دارد.  البته باید این را در نظر داشته باشید که قیمت درب های کشویی هزینه بالاتری نسبت به درب های لولایی دارد. انواع کابین دوش شیشه ای

  • کابین دوش شیشه ای فریم لس و فریم دار

شیشه کابین دوش

شیشه کالا از شیشه سکوریت 10 میل درجه یک با آرم استاندارد به همراه یراق آلات درجه یک استنلس استیل در پروژه های خود استفاده می کند. ما به  هیچ عنوان استفاده از شیشه خام را توصیه نمی کنیم به این علت که این شیشه ها با کوچکترین ضربه شکسته می شود و میتوانید خطرناک و برنده باشد. شیشه سکوریت 4 برابر شیشه خام مقاومت دارد و در صورت شکستن به خورده های ریز تبدیل شده که هیچ گونه خطری ندارد. شما درصورتی که میخواهید حریم خصوصی را رعایت کنید میتوانید از شیشه کاملا مات سندبلاست یا نیمه مات استفاده فرمایید. استفاده از شیشه های مشجر طرح دار هم میتواند انتخاب خوبی جهت شیک کردن حمام خود به کار ببرید.

یراق آلات کابین دوش

شیشه کالا خود وارد کننده یراق آلات درجه یک استیل ضد زنگ می باشد و نصاب ها نیز میتوانند یراق آلات خود را از ما تهیه نمایند.
یراق مورد استفاده بستگی به نوع پروژه ی شما دارد که میتواند به صورت فریم لس یا فریم دار باشد.

 

بهترین مجری کابین دوش شیشه ای در چیتگر

 

سایت-شیشه-کالا

مطمعنا هرکسی برای اجرای کابین دوش در حمام خود ، به دنبال مجری می باشد که علاوه بر داشتن تضمین کیفیت کالا، یعنی یراق آلات و شیشه ، بتواند در اجرای پروژه خود به صورت حرفه ای عمل کند .
شرکت شیشه کالا از سال 1375 با اخذ نمایندگی از کارخانه جات آذر جام  فعالیت خود را آغاز کرده است . بیش از 2000 پروژه در زمینه اجرا انواع سازه شیشه ای در کارنامه خود دارد. بدیهی است داشتن تجربه و پروژه های متعدد و رزومه عالی شرکت شیشه کالا میتواند دلیل محکمی برای شما مشتریان  عزیز برای سپردن پروژه خود به شرکت شیشه کالا باشد.  گروه شیشه کالا با تلاش پی در پی   همواره توانسته است در صنعت تولید شیشه و اجرای پروژه های شیشه ای پیشتاز باشد. شیشه کالا علاوه بر اجرای کابین دوش شیشه ای در زمینه اجرای پروژه

  • سقف شیشه ای
  • نرده شیشه ای
  • کرکره برقی
  • بالکن شیشه ای
  • پارتیشن شیشه ای
  • درب اتوماتیک شیشه ای

فعالیت دارد.

نمونه کار اجرایی کابین دوش شیشه ای

شرکت شیشه کالا با اجرای بیش از 2 هزار پروژه کابین دوش شیشه ای در سراسر تهران و دیگر استان های ایران توانسته است همواره در صنعت شیشه پیشرو باشد . شما میتوانید برای دیدن نمونه کار های بیشتر نیز در کانال تلگرام شیشه کالا عضو شوید.

دور-دوشی-کشویی-در-چیتگر

دور-دوشی-چیتگر

 

مقالات دیگر:

 

سفارش-کابین-دوش-شیشه-ای-در-چیتگر

دور-دوشی-چیتگر

 

قیمت-دور-دوشی-چیتگر

 

قیمت کابین دوش شیشه ای

برای دریافت قیمت کابین دوش شیشه ای شما میتوانید عکس از محل اجرای کار با ابعاد و اندازه تقریبی و نمونه کار برای کارشناسان شیشه کالا ارسال کنید، تا در کمترین زمان ممکن پیش فاکتور را برای شما ارسال کنیم .

از دیگر عوامل تاثیر گذار برقیمت کابینن دوش

  • ابعاد ، ضخامت و نوع شیشه مصرفی
  • یراق آلات مصرفی
  • هزینه ارسال شیشه به چیتگر و حمل به طبقات بالا و نصب آن

 

ارتباط با شیشه کالا

برای سفارش و مشاوره تلفنی با شیشه کالا میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید .

44557400 – (021)

44557500 – (021)

همچنین شما میتوانید برای مشاوره حضوری با کارشناسان شیشه کالا از طریق آدرس زیر تشریف بیایید.

به اشتراک بگذارید
shishekala 2021/04/25 2021/04/25 3528

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد. فیلدهای ستاره دار الزامی است.*